Sep 17, 2014

Enne lastevanemate koosolekut


  • Isa uurib Juku koolitunnistust ja teatab vihaselt: ,,Su veerandihinded, poiss, on nii kehvad, et lausa nõuavad korralikku keretäit!" ,,Õige, paps! Ma juba uurisin õpetaja koduse aadressi välja!" teatab Juku.


  • Geograafiatunnis ütleb õpetaja: ,,Juku, palun kas sa näitaksid mulle Hispaaniat?"  ,,Oi, õpetaja, seda ma küll teha ei saa - teie palgaga ei tasu Hispaaniast mitte unistadagi!"


  • Matemaatika tunnis pahandab õpetaja: ,Juku, teises klassis ei sobi enam sõrmede peal arvutada, nüüd tuleb sul pead kasutada!" ,,Kuidas on see võimalik, mul on ju üksainus pea! imestab Juku.


  • Viimases tunnis ütleb õpetaja: ,,Täna oli oivaline päev, sest ma ei pidanud sind, Juku, kordagi klassist välja saatma, sinuga riidlema ega märkust kirjutama." ,,Tõesti tubli! Teist võib veel asja saada, õpetaja! kiidab Juku. ,,Jätkake samas vaimus!"


 Kasutatud  ,,Juku juntsüklopeedia" tekste
ajakirja Hea Laps 2010 väljaanne

No comments: